känslorna bubblar inom mig.

eftersom jag är så otroligt dålig på att blogga, ska jag köra på det här istället, får vi se hur det går!
kanske gör några små inlägg emellan, det får vi se. börjar med dag ett redan idag!


Dag 1 – Presentera mej själv.

Dag 2 – Min första kärlek.

Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Det här åt jag idag.

Dag 5 – Vad är kärlek.

Dag 6 – Min dag.

Dag 7 – Det här hade jag på mig idag.

Dag 8 – Mina syskon.

Dag 9 – I min handväska.

Dag 10 – Den här veckan.

Dag 11 – Vad hade jag på mej idag.

Dag 12 – Mina drömmar.

Dag 13– Min första puss.

Dag 14 – Mitt favoritminne.

Dag 15 – Detta ångrar jag.

Dag 16 – Det här upprör mej.

Dag 17 – Det här får mej att må bättre.

Dag 18 – Det här får mej att gråta.

Dag 19 – Mina rädslor.

Dag 20 – Min favoritplats.

Dag 21 – Det här saknar jag.

Dag 22 - Det här älskar jag.

Dag 23 - Det här hatar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0