Dag 3 - mina föräldrar

har två dagar att ta igen, och jag bloggar bara på natten känner jag haha..
har faktiskt gjort en heldel idag, inte bara legat i sängen :)

jadu, svårt och skriva.. 
min pappa dog somsagt när jag var 10, men jag kommer ihåg honom så väl. 
hans röst, och hur han alltid kramade mig när jag skulle gå därifrån.
mamma och pappa skilde sig när jag var väldigt liten
så jag kommer inte ihåg det. 
började med att vi bodde varannan vecka, sen varannan helg, sen ingenting..  
av personliga anledningar, men i slutet bodde pappa rätt nära oss så jag var där 
nästan varje dag för att gå ut med hunden
som han överraskade mig med när jag var 7-8?
kommer ihåg hur lycklig jag var, han var valp och så himla söt!
grät glädjetårar när jag såg honom. världens sötaste border collie,
den hunden fick dom avlida strax efter pappa dog tyvär..
mamma har jag alltid bott med
på senaste tiden har vi fått en mycket bättre relation
kan prata med henne om precis allting! vilket känns jättebra..
men vi bråkar väldigt ofta, tjafsar minst en gång om dagen haha.. 
men hon är den bästa mamman man kan ha.
det har hänt väldigt mycket dom senaste åren,
men vi har klarat oss igenom det tsm.
jag älskar dig mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0