Dag 2 - min första kärlek

Robin Hermansson
det var när jag var 14 år tror jag? 
sommarlovet innan 8an iaf, jag började prata med en kille på msn
väldigt mycket, han hade addat mig via en kompis som gick i min klass..
han bodde i Skge och vi började snacka några dagar innan skänninge marken
var, jag och min kompis Hilda bestämde oss för att åka dit och jag träffade
honom där, kommer ihåg hur nervös jag var
hade fjärilar i hela magen kan man säga..
vi satt och väntade på parkeringen på konsum så ringde han och sa att vi skulle
komma bakom konsum, jag höll på att svimma.. det var kärlek vid första ögonkastet
vågade knappt prata med honom, bara gick där och kollade på honom,
han var som jag ganska blyg av sig, tog rätt lång tid innan vi ens kysstes.
sen blev min kompis hilda tsm med Robins storebror Fredrik
så vi umgicks med dom nästan varje dag på sommaren, saknar det ibland..
men det höll inte länge, vi var tsm 1-2 månader lr något?
när han gjorde slut var jag helt förkrossad, låg i sängen hela dagarna
och bara lyssnade på meningslösa kärlekslåtar haha..
några månader senare blev vi tsm igen men det tog slut rätt fort igen.
nu är vi fortfarande jättebra kompisar och brukar umgås ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0