Dag 1 - presentera mig själv

vet inte hur jag ska presentera mig själv riktigt haha.. men får väl försöka
Jag heter Hannah Karlsson, vilket ni troligtvis redan förstått annars har ni
ett stort problem :)
jag är 16 år och bor i Motala, går i IVA på Carlsund..
just nu går jag inte i skolan, vilket är en helt annan historia.
jag började rida när jag var 8-9 år ungefär och håller fortfarande på, just nu
rider jag ett varm blod i nykyrka vilket är ca 10 minuter här ifrån.
kan rida när jag väl och hur mycket jag vill, stallet är enda stället jag alltid
känner mig glad och fri. som om jag kan göra vad som helst. 
rida ut själv i riktigt fint väder är det bästa som finns!
ajja, slutpratat om ridning. det här inlägget har tagit mig 2 timmar typ haha.. 
glömde helt bort att jag skrev! vet inte riktigt hur jag ska presentera mig 
men jag är en tänkande person, tänker hela tiden på precis allting.
bor med min mamma och bror som är 18 år. 
jag har även en lillasyster som bor med sin mamma i linköping 
och 2 storebröder till som har flyttat hemifrån. 
min pappa dog när jag var 9-10 år..
jag är oftast på mitt busiga humör men har en serriöst och en sur sida haha.. 
jag blir jättelätt irriterad vilket är ganska jobbigt, men försöker vara glad så
gott jag kan. soooo this is me tyyyyp'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0