Just not fair, and it's tearing me apart

vart ingen skola för mig idag, för mycket i huvudet
så kan inte koncentrera mig känner jag..
bad mamma sjukanmäla mig så somnade jag om,
vaknade klocka 2 med världens huvudvärk+tandvärk, inte kul alls..
tog bussen 3 till stan, trots att jag såg ut som ett nyvaket troll haha
Linnea skulle fixa en grej så hängde med henne,
köpte även nya naglar till mig själv
eftersom jag fick pengar idag! (y'
är så sjukt sugen på en tröja, men ska ju överleva på dom
900 jag har kvar i en hel månad och den kostar 800..
man borde få 5000 i månaden, MINST.
får väl leva med det jag har, finns folk som har det värre..
ajja, sen vart det dra hem och ta sig en snabbdusch, sen käka och dra till Linnea..
kollade halv 8 hos mig, as usual. sen satt vi och snackade ett tag.
sen gick jag hem och tog en lång varm dusch sen har jag bara suttit vid datorn.
ska väl snart sova så jag kommer upp imorgon, godnattpuss!
btw, så har jag inte rökt på lver ett dygn. inte ens röksugen. stolttjej hära!


it's just a matter of time,
before he finds another more fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0