tråkiiiiiiit


DIN BÄSTAVÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE!

vad har hon för hårfärg just nu? rött
brukar hon färga håret?  det händer:)
vilka färger har hon haft? ljustbrunt, mörkbrunt, rött?
vad har hon för parfym? paris hilton, britney spears och massa olika..
vad brukar hon använda för smink? mascara, foundation, puder, rouge, kayal. ?
vad är erat första minne? haha min fest när jag fyllde 15 såklart.
vart bor hon? Motala
är du avundsjuk på henne? ohja, hon har ju rött hår?
vad heter hennes syskon? Sofia, Sanna, Simon
när träffades ni ? förra året, december
hur träffades ni? bjöd med henne på min fest =)
vad går hon i för sporter? hon tränar badminton med mig!
vad brukar hon göra på helgerna? fiesta galet med moi
vad brukar hon göra efter skolan? plugga, kolla halv åtta hos mig
har ni kramats? jarå
har ni pussats? hihi ja
brukar ni säga att ni älskar varandra? ibland
har hon fräknar? nej
har ni kollat på film någon gång? haha ja?
har ni bråkat någon gång? bara småtjafsat bara
ni skrattat tills ni gråtit? haha aa
har du sett henne gråta? ja :(
vad gjorde du då? vet inte, krama henne?
har hon sett dig gråta? ja
vad ska ni göra i sommar? peace and love, fiesta gälet
hur länge har ni varit kompisar? snart ett år
har hon svikit dig någon gång? nej tror jag inte
har ni pratat i telefon någon gång? arå
kommer ni vara kompisar om 10 år? hoppas jag!
älskar du henne? klart :)
och sist, vad heter din bästa vän? Linnea Ingrosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0