someone like you, burning thrugh me

Har vart i skolan hela dagen, bara räknat matte i hela 250 minuter, good girl!
gjort 2 matteprov, ett vanligt och ett lite svårare och jag hade alla rätt på båda, gött mos!
drog hem efter skolan, satt vid datorn mest för att inte somna,
drog te tandläkarn vid 6 för att laga tandställningen, gick bra men nu har den gått sönder igen..
tog typ 2 timmar?. det är så underbart!
så får gå dit imorrn och beställa ny tid, just nu ömmar det i tänderna,
och jag gick in i Linneas våg som väger typ 30 kilo så
nu kan jag inte böjja på tårna heller.
just perfekt jag har det ibland, nu tänkte jag sova.
har sovit kanske 1 timme inatt, inte kunnat sova alls..
bara haft musik i öronen medans tankarna har snurrat runt i huvudet på mig.
nu ska jag sluta babbla och sova ist, godnatt på er!


cambild från idag, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0