jag vill ha dig på min efterfest

Det vart inte som det skulle igår, drog på förfest
hos John där många fin partypeople var!
sen drog vi vidare till festen på väster,
kände mig inte alls full först tills det verkligen slog till
då orkade inte benen riktigt bära mig längre..
drog hem till mig nån gång vid 1, var hemma vid halv 2 lr nåt.
Jonas Fredrik och Linnea var med hem, vi gjorde makaroner,
käkade sen drog dom hem. och jag somnade typ direkt..
vaknade imorse i ett otroligt stökigt rum, det som VAR nystädat igår..
min mobil stod på 10.00, så trodde ju jag vaknat skittidigt tills jag startar
datorn och det står 14.00 ist.. haha
Linnea och jag drar till stallet om 2 timmar, får se vad som händer ikväll:)
hör av mig later, seeya!


Mitt hjärta smälter när du ler åt mitt håll
Du är det finaste jag sett, men det vet du väl om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0