I wanna know what love is

har vart och firat morfar idag som fyllde i tisdags.
grattis i efterskott, love u!
ligger i sängen och funderar på hur jag ska klippa mig
har haft många tankar på lugg och många säger att jag kommer
passa i det men jag vet inte om jag vågar..
tar det på vinterlovet eller nåt så jag kan gömma mig om det blir förjävligt!
men måste klippa mig snart så fixar nog en tid redan nästa vecka
och toppar det slitna, sen funderar jag på att klippa snelugg..
är trött på min 2dm långa lugg som bara hänger på sidan o är allmänt ivägen!
ska även färga mörkbrunt igen som förra vintern.
får hoppas det blir lika bra som det känns, nu måste jag försöka sova lite. godnatt!

saken är den, att jag saknar dig jämt, vill inte vara din vän
Vill mer än så
Jag vill att du ska vara min tjej 
Jag vill somna på natten och sedan vakna med dig
Med min hand runt din mage, jag ber dig, så ge mig en chans
Att visa dig hur bra du och jag kan ha det
Det här tar kål på mig, jag lovar dig, de' svårt för mig
Sen den första gången som jag såg på dig
Har jag haft den dära känslan som är speciell
allt den säger mig, är hur mycket jag tycker om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0