When I see your face, there's not a thing that I would change.

du tror att ett förlåt hjälper?, efter allt som du gjort. skitnerdig'

haft en rätt mysig helg, tänkte skriva av mig lite
innan sömnmedlet börjar verka här!
fredag: sov rätt länge jag och Jennie,
gick upp ungefär när Linnea kom hem från skolan,
så drog jag en dusch och fixade mig sen drog Jennie hem,
så bjöd jag och Linnea hit Fredrik och Thyret på lite fredagsmys,
det blev idol och cirkus möller och massa skitsnack typ.
sen drog dom hem vid halv 12, då tog jag och Linnea en lång
promenad hem till David där även fredrik, john, markus och 2 till var..
vi fick en chock när vi gick in och vi hittade en massa killar i underkläder.
vi var i himelen! haha nej men, vi gled runt lite hos David tills vi
bestämde oss för att basta vi med
vart inte en lång stund för man svettades ihjäl där inne.
jag fredrik och Linnea kom hem vid 2-3 nån gång,
så gjorde vi lite käk. eller dom somnade  och jag fick äta själv,
så somnade jag vid halv 6 nån gång.. 
Lördag: Gick upp vid halv 2, eftersom
mamma var tvungen och ringa och väcka mig.. 
satt bara och tog det lungt med Linnea,
sen bestämde vi oss för att åka och hyra film och 
godis, sen drog vi en bit käk påköpet. 
så kom Thyret förbi en stund och hälsade på, sen drog han och Josef kom ist. 
så kollade vi på filmen och pratade en massa strunt. 
Josef drog för lite mindre än en timme sen. 
Linnea sover och jag tänkte ta min nattcigg och sova jag med. 
så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0