För tror du jag är dum i huvudet när du står och nekar?

jag lät dig krossa mig så många gånger att jag knappt orkade ta mig fram längre.
du försvann så fort att jag inte visste vart jag faktiskt hade dig.
du byggde upp mitt hjärta med osäkerhet och starka känslor,
men krossade det lika fort igen. hatar dig för det.
för en gångs skull känner jag glädje igen, jag behöver inte längre ligga
hela natten med tankar som grubblar inuti huvudet på mig.
jag känner mig hel igen, ska inte låta en idiot som du förstöra det.
jag lät dig krossa mig så många gånger att jag knappt orkade ta mig fram längre.
du försvann så fort att jag inte visste vart jag faktiskt hade dig.
du byggde upp mitt hjärta med osäkerhet och starka känslor,
men krossade det lika fort igen. hatar dig för det.
för en gångs skull känner jag glädje igen, jag behöver inte längre ligga
hela natten med tankar som grubblar inuti huvudet på mig.
jag känner mig hel igen, ska inte låta en idiot som du förstöra det.

alla gånger jag har slagits med tankar andra sagt om dig,
då jag tog din sida då jag faktiskt trodde på dig.
Jag skulle lyssnat på dom andra det dom sa om dig var sant,
att du skulle gå så här långt du är fan inte sann.
nu la du ribban lågt och jag hatar dig än,
nästa gång du får problem det är bäst att du klarar dom själv
vem fan är du för jag känner inte dig, du existerar inte längre för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0